Sunday 14 August 2011

contest hadiah raya by sepet



ASSALAMUALAIKUM!

Arini nak share pasal satu contest yang aku join, contest ni aku jumpa masa tgh blogwalking kat group kami si blogger kat facebook, adiah yg di tawar kan untuk contest ni menarik gak 
ni la adiah die

Hadiah Ke-Tiga

Hadiah Ke-Dua


Hadiah PERTAMA

 cara nak join contset ni macam di bawah

1. Jadilah Folowwer kat Sepet Shop (bonus untuk siapa yang print screen sekali time jadi folower Sepet Shop okey)

2. Buat entry saya mahu menang kerana ....... (sukati korang la nak buat berapa patah perkataan kan)

3. Hantar link entry korang tu menerusi comment pada entry Contest ini SAHAJA!

4. Pastikan setiap blog korang ada button Like (dari facebook) kalau belum buat cepat2 buat ye..Kenapa?

Entry yang paling banyak orang like (dari fesbuk) dialah yang akan menang..

5. Tarikh penyertaan dari saat ini sehingga 16.8.2011 dan tarikh last untuk like kat blog adalah pada 17.8.2011 tepat jam 12 malam, aku akan umukan pemenang pada 19.8.2011..

6. Link kan entry contest ni pada last entry korang :)

Kalau tak dapat penuhi syarat2 kat atas ni, so korang di terminate terus lah ye..harus ada semua ni..segala rayuan adalah tidak akan dilayan..ini serius =P 


sebab aku nak menang contest:
1. adiah die telah menarik ati aku, terutama adiah first tu, design beg die lawa
2. adiah tu bleh bg kat awek hehe(walaupun x de awek), nak bg kat akak sebenar nyer.
tu je la sbb nyer kot

http://sepet88.blogspot.com/2011/08/contest-hadiah-raya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...