Thursday 18 August 2011

Adakah aku tak matang?

Assalamualaikum!
adakah aku tak matang?, isu yg dah lame aku nak bahaskan dalam blog ni tapi ade je aral yang melintang, dan akhirnyer ade juga kesempatan untuk aku bincang dan bahaskan dgn korang, follower2 aku, pembace2 aku dan seagkatan dgn nyer,

Member-member aku semua kate aku x matang, aku x kesah pon sbb kematangan seseorang aku meningkat mengikut umur, dalam kelas aku lah lelaki yg paling tue, tp knp dorang masih kate aku x matang,aku bkn x matang, aku cume happy go lucky punye person, aku x suke tgk org lain atau membe2 aku sedih atau terlalu serius, ade sekali tu aku pernah menjadi senyap dan agak matang pada pandang dorang selame 3 ari, dorang terus ckp aku ade masalah, bile aku happy2 dieorang marah, manusia, tp memandangkan umo aku pon dah 17 tahun dan aku akan menduduki SPM x lame lagi, aku akan cube ubah perangai aku dan menjadi lebih serius dalam kelas, harap2 la dorang x bising, sampai sini je la entri aku

Assalamualaikum!






dorang kat atas ni pon happy go lucky person, Tp adakah dorang ni x matang?
RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL

 JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DI SEBUNGI MISTERI

INSANG YANG CEMERLANG DATANG DARI HATI YG IKHLAS, MINDA YANG BERSIH DAN JIWA YANG TENANG

2 comments:

KUKUMALU said...

Owh..baru nak exam..

btw, gud lak for ur SPM examination!:D

io said...

aq describe ko dlm 1 prkataan iaitu CERIA.ko ad cra kmtngn ko sndri la.aq sbgai kwn sng prangai ko skrg.so xpyh la ubh prangai.kmtngn ko tu ada.aq notis.xpi xtau la org len.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...