Sunday 31 July 2011

Bersilat aku arini!

Entri aku kali ni bkn nak bercerite pasal silat atau seangkatan dgn nyer..... walaupun tajuk enrti ni ada perkataan silat.Entri kali aku rase pendek je, tp bergantung kpd idea yg dtg sewaktu menulis entri ni,pernah x anda tergeliat,tersalah urat,atau seangkatan dgn nyer,jd Bersilat yang aku maksud kan ialah aku terpakse menahan sakit kerana diurut(ha tu la sape suh buas lagi).bkn aku nak buas,dah bende nak jd, kisah nyer aku kene tackle waktu main bola tu je, tp sakit la gak, bile makcik tu urut aku, dah kuku die tajam campo dgn kaki aku yg sakit mau akuuu x meraung kat situ, yg aku xleh bela die pijit2 kuat2 kat bahagian sakit tu, tau la nak mengurut tp agak2 la skit,habis bantal mak aku kene gigit ngan aku sbb nak tahan sakit, pastu bolleh plak die beborak ngan aku, aku yg tgh sakit ni mengeyekan je la, tp alhamdullillah, lpas kene urut tu, kaki aku beransur pulih, terima kasih juga la kpd makcik yg mengurut tu walaupun dalam ati ni ade rase nak terajang je makcik tu, jd moral of the story, bile nak main tu, buat regangan dlu dan utamakan keselamatan sewaktu bermain, sampai sini je la entri aku, ada idea lagi,aku post


ASSALAMUALAIKUM


ni teruk sgt dah ni, kene potong ni

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...