Sunday 21 August 2011

Kurangnya sambutan terhadap kad raya

Assalamualaikum!

Enrti kali ni aku nak cite pasal kad raye, dulu semasa zaman internet dan sistem pesanan ringkas(sms) tidak begitu popular, pemintaan dan penggunaan kad raya pada musim perayaan amat menggalakkan, sape yg jual kad raya mase tu komem untung, tp zaman dah berubah dunia dah maju, penggunaan kad raya telah mendapat sambutan yang hambar, bru2 ni aku telah pergi ke salah sebuah pasar raya yang agak terkenal gak la kat malaysia ni, tujuan aku nak pegi beli baju raye, tp bile sampai sane, aku tertarik dgn satu bahagian iaitu bahagian yg jual kad raya, design kad-kad tersebut lawa dan masih byk, yg sedih dorang wat dek je tgk kad tu, ye la zaman skarang wish hari raya gne sms je murah la katekan, murah tu mmg la murah, tp kemana hilang nyer feel hari raya, tulis kad raya la bru naik feel hari raya, aku harap selepas aku tulis entri ni sambutan terhadap kad raya akan meningkat dgn berbaki beberapa hari je lagi ramadhan ni.
di bawah ni aku sertakan gamba kad-kad raya, untuk korang lihat betapa unik nyer kad raya ni





RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL
INSAN YANG CEMERLANG DATANG DARI MINDA YANG TENAG DAN JIWA YANG BERSIH

2 comments:

Zawani Amirah said...

hehe stuju...klu bg kad raye n dpt lg best..sbb bleh simpan..

nurain said...

rindu nak dpt kad raye :(

SALAM KENAL..DONE FOLLOW U..FOLLOW BACK YE :) ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...